2011. március 13., vasárnap

Válogatás

Na és akkor most kicsit részletesebben a személyes találkozóról..Ide 12 embert válogattak be,akik találkozhattak Dukai Reginával és a zsűri többi a tagjával,erre a válogatásra kedden került sor a Robinson étteremben,ahova engem egy kedves modell barátnőm kísért aki elvonta a figyelmemet ezért csak kevésbé izgultam,ezt itt is szeretném neki megköszönni,:)A zsűrivel való beszélgetés nagyon hétköznapi volt,kivéve azt,hogy fotósok videóztak és fényképeztek minket...Az eredményt pénteken tudtuk meg és a zsűri rajtam kívül 4 lány melett döntött:
Szűcs Márti,
Csernák Zsuzsi,
Márton Nikolett,
Tóth Nikolett..
és itt is szeretnék gratulálni a lányoknak mert megérdemelten lettek ők is nagykövetek:)A feladatunk pedig az lesz,hogy a márka sok szép termékét teszteljük,használjuk,és saját ízlésünk szerint bemutassuk nektek:)Emellett április 1.kerül sor az egyik kedvenc magyar modellemmel Dukai Reginával egy közös fotózásra..természetesen a képeket amint tudom nektek is megmutatom:)Addig is nézzétek meg a videónkat és a képeket ami hűen tükrözi,hogy én is zavarban voltam mikor eljött a beszélgetés ideje:)




http://www.youtube.com/watch?v=VrFzPN07HVY&hd=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése