2011. április 26., kedd

Tavaszi smink...

Sziasztok!
Ne haragudjatok,hogy mostanában nem készült tesztelés,de hamarosan itt az érettségi és arra készülök,bár szívesebben csinálnék szép sminkeket:))
Most egy tavaszi sminket készítettem el,nappali sminknek indult,de a két szín amit kombináltam ,nem "engedte",hogy vissza fogjam magam:))Az egyik szín a zöld amit használtam,
(http://www.lamakeup.eu/termek/4_szinu_szemhejpuder_1) asteroid baked nevezetű..
amit azért választottam mert zöld a szemem és most tavasszal sminkben nagyon divatos is..a másik pedig a lila,a Cosmic Baked nevezetű palettából,bár sosem készítettem még lila sminket,de az L.a.MakeUp fotózáson Fábián Éva lila sminket készített nekem és akkor nagyon megtetszett..
Nekem ezek a négyes paletták a kedvenceim,elég ha az ujjaitokon kipróbáljátok,érződik,hogy mennyire selymes és fényes és egyáltalán nem porhanyós,ha felviszitek a bőrötökre is ugyanilyen marad..És ezzel tudok a legkönyebben "dolgozni".
A sminkhez ezen kívül alapozót használtam,a pillák tövénél szemceruzát(http://www.lamakeup.eu/termek/szemceruza) de ha meleg van inkább a tust ajánlom,mert az tartósabb..
A színek miatt a smink elég  feltűnő ezért a szempilláimra csak két sor szempillaspirált húztam.
Használtam még egy kevés pirosítót,és a számra átlátszó szájfényt..Hamar elkészült a smink szerintem a felsorolt kellékekből ti is hamar elkészítitek!
Talán a kép kevésbé tudja visszaadni,de nekem nagyon tetszik ez a szín párosítás,és leginkább egy ballagásra vagy hasonló eseményre tudnám javasolni:))Nektek,hogy tetszik???

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép smink lett! Tetszenek ezek a színek :)
    Kitartást és sok sikert az érettségihez! :) Én is ez miatt nem tudtam olyan sűrűn posztolni mostanság, na de majd utána :D:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,örülök,hogy tetszik:))Nem tudtam mi sül ki belőle,de a végeredmény tetszett:)Ne is mondd alig várom,hogy vége legyen!Utána sminkelünk:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű színátmenet , nagyon ügyes vagy! :)Nekem picit sok a nyitott szemes képen a belső zöld (oda én nem nagyon kenegetek semmit), de hát nem is én vagyok a bjutiblogger, úgyhogy ez csak olyan mellékzönge a lelkes tetszikelés mellett.

    Kéz és lábtörést az érettségihez (közben elmerengtem, h milyen vegyes érzelmekkel teli időszak minden ilyen nagy vízválasztó vizsgára készülés és hogy utána már milyen jót somolyog rajta az ember, nekem már a diplomáim is 4. éve birtokomban vannak, hihetetlen, h repül az idő :), másrészt pedig persze téged is idősebbnek hittelek pár évvel, gondolom a sminkek miatt.)

    Szóval ügyesen és persze lazításképp szívesen látunk bármikor 1-1 jófajta sminket! ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm:))Igen a profi sminktől távol állok,de azért próbálkozom,meg a kép sem adja vissza a színeket:)
    Én meg esti tagozaton vagyok ezért előtte vizsgaidőszakom is van és a kettő kicsit sok együtt,de már hamarosan túl leszek rajta:)Igen,persze a smink öregít meg anélkül is kicsit idősebbnek néznek,de ez mostanában már nem meglepő a lányoknál:)
    Köszönöm szépen,amint lesz időm "gyártom" őket:))

    VálaszTörlés
  5. a színek véletlenül vagy direkt mennek a pólódhoz?:P

    VálaszTörlés
  6. Hú ez nagyon tetszik , szeretem az ilyen vidám sminkeket :)

    http://beautyandlovebyhajnoca3.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép élénk színeket használtál és abszolút harmonizálnak egymással. Én is mostanában próbálkozom a tavaszi sminkekkel, csak az L.A. egy másik palettájával.:)

    VálaszTörlés
  8. Szija!

    Kitaláltam egy tök jó ötletet! Nézz be hozzám és ha tetszik kommentelj! :))

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

    ( töööök jó a blogod!:))

    VálaszTörlés