2011. április 13., szerda

COLOR CRAZY:)

Sziasztok lányok:)
Ígértem facebookon,hogy megmutatom nektek az új tűrkíz kék lakkom és írok egy kicsit róla..     http://www.lamakeup.eu/termek/koromlakk
Elsősorban nekem elég pici körmeim vannak és kicsi a körömágyam is,ezért én  az intenzív színű lakkokat szeretem,szerintem kis körmön bármelyik színes lakk jól mutat és itt a nyár lehet minden nap más színűre festeni:)
Az első tapasztalatom az,hogy nagyon jól fed,készítettem képet is milyen mikor csak egy réteget húzunk rá,bár szerintem kettővel lesz igazán egyenletes és úgy adja vissza az élénk színét...viszont a lakknak kicsi a fénye ezért azt javaslom,hogy harmadik rétegnek vigyünk fel rá egy átlátszó fény lakkot és így lesz  teljes:)
http://www.lamakeup.eu/termek/koromlakk_vedelemhez
..Vártam a bejegyzéssel egy-két napot ,hogy arról is beszámolhassak,hogy mennyire tartós a lakk..azt kell mondjam,hogy nekem egyáltalán nem pattogzott le és elég jól bírja,ami ritkaság...
És azt javaslom,hogy nézzetek szét  az oldalon vagy az üzletekben mert vannak hozzá nagyon szép díszítő matricák amivel még jobban feltudjátok dobni:)ja és nem elfelejthető,hogy Reginának is ez az egyik kedvenc lakkja:)Szép napot:)

1 megjegyzés:

  1. Szia,megkérdezhetem ennek a körömlakknak mi a kódja/neve?! Köszönöm előre is a választ :)

    VálaszTörlés