2011. augusztus 8., hétfő

L.a. H2O Proof

Egy kis bemutató az L.a. vízálló szempillaspiráljáról...

Őszinte leszek én eddig nem használtam vízálló szempillaspirált mégpedig pont azért mert nehezen tudtam eltávolítani még sminklemosóval is,de mióta teszteltem a terméket ezt sokat használom,most nyáron nagyon bevált.
Ebben a melegben is tartós,nem kenődik el a szemem alatt,állaga könnyű,ezért több réteget is felvihetünk a pilláinkra és mégse érezzük nehéznek és kellemetlennek..A képeken látható,hogy több réteg felkenése után sem ragad össze.
Nekem most a műszempilla miatt elég rövidek és ritkák a szempilláim  de egészen meghosszabította.Keféje:egész jó,sűrű rövid puha szálas..
Lemosása:én olajos szempillaspirál lemosót használok azzal könnyen letudtam mosni.
.Ti használtok vízálló szempillaspirált?Ha kérdésetek van csak nyugodtan!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése