2011. július 14., csütörtök

Satin rúzs teszt!

Kedves hölgyek!Most a L.a.MakeUp rúzsát fogom nektek megmutatni.
Link: http://www.lamakeup.eu/termek/ajakruzs_7
Név:Lip 367 Satin
Ár:1090Ft
A debreceni olvasóimnak üzenem,hogy akik már a Fórumban jártak láthatták,hogy egyelőre bezárt a L.A.MakeUp stand,ezért ha nem akarnak Pestre utazni a linken amit kitettem gyorsan megrendelhetitek..
A csomagoláson fel van tüntetve,hogy E vitamint és Aloe Vera-t tartalmaz,ami szerintem érezhető,és én mivel ennek a rúzsnak nincs feltűnő színe csak szép fényes hatása ezért én ajakbalzsamok helyett is ezt szoktam használni ha kicsit szárad a szám..
 A színe kicsit a corall és a világos barna keveréke de elég halvány árnyalat de amint írtam a a fényben nagyon szép fénye van.Ezért egy nyári nappali sminkhez nagyon illik és teljessé teszi.Én,ha nem sminkelem magam csak egy szolid szempillaspirál ahhoz is ezt szoktam használni mert természetes és friss hatást kelt.
Illata nagyon kellemes a csokiéhoz tudnám hasonlítani ez nekem nagyon fontos mert nem szeretem a kellemetlen illatú szájfényeket rúzsokat..
Én 2-3 réteget vittem fel a számra és nekem így nyerte el leginkább a tetszésem..
Tartóssága:az ivást azt kiállta:)Készítettem képeket természetes és mesterséges fény mellett is,hogy láthassátok a színét!
Ha kérdésetek van csak bátran:)

1 megjegyzés:

  1. A debreceni olvasóknak üzenem,hogy bár bezárt az LA Makeup stand, ettől függetlenül a Happybox üzletben továbbra is vásárolhatóak LA Makeup termékek :)

    VálaszTörlés