2011. május 21., szombat

Regina a Fórumban járt!!!

Regina
Szép napot hölgyek:)
Mint ahogy hírdettük,tegnap ellátogatott a debreceni Fórumban Dukai Regina,és mint nagykövet,én is bementem és csináltam róla pár fotót nektek,amit itt láthattok is:)Nagyon szép volt Regi,és szerencsére sok leányzó érkezett a üzlethez,hogy találkozhasson vele,sőt egy lánynak lehetősége volt vele kávézni:))
Reginával és Gabicával
Csilla barátnőmmel
Regina azt mesélte,hogy nagyon jól telt a beszélgetés és egész nap jól érezte magát!Sajnálhatják akik nem jöttek,de hátha lesz rá lehetőség legközelebb:))Kedves barátnőmmel vásároltunk is,én megvettem a LIP 361 kódú PINK rúzsomat,mert több helyen is azt olvastam,hogy a natúr szájat felváltja nyáron a pink ajak:)Próbáljátok ki!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése